12 nisan 2007 TUNÇ BEBİŞ HOŞGELDİN ARAMIZATEYZEN SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYOR.
o kadar tatlı bir şeysin ki sen...ilk odaya girdiğinde ağlıyordun. yatağına yattığında güldün. sen benim vazgeçilmezimsin artık. seni çok seviyorum
ağlayarak geldiğin dünyada inşallah hep gülersin


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder